Osteopatia­koulu Atlas

Osteopatiakoulu Atlas on yksityinen terveydenhuoltoalan koulu, joka on järjestänyt osteopaattikoulutusta vuodesta 2009 lähtien. Osteopatiakoulu Atlaksessa saat opetusta osteopatian asiantuntijoilta ja ammattilaisilta. Opettajamme kehittävät jatkuvasti omia taitojaan ulkomaisin ja kotimaisin jatkokoulutuksin, sekä työskentelemällä osteopaatin ammatissa.

Kansainvälisyys ja avoimuus ovat koulumme  yksi tavoistamme varmistaa koulutuksemme laatu ja ajantasaisuus. Tämän vuoksi koulutuksemme on kansainvälisesti auditoitu ja koululle on myönnetty osteopaattikoulutuksen sertifikaatti. Auditointi ja sertifikaatin myöntäminen perustuu Euroopan osteopatian standardiin, jota osteopaattien ja osteopatian koulujen tulee noudattaa. Standardin mukaisella koulutuksella varmistetaan koulutuksen osalta laaja-alainen ja kansainväliset laatukriteerit täyttävä koulutus. Standardin mukaiset vaatimukset täyttävä Osteopatiakoulu Atlas on kansainvälisen osteopatiakoulujen liiton OsEANin jäsen.

Osteopaattikoulutuksen avainhenkilöt

Kajander-Kiri Kati, toiminnanjohtaja
Suomen osteopaattiliitto ry varapuheenjohtaja ja vastuulautakunnan jäsen
kati.kajander-kiri@osteopatiakoulu.fi, 0447424001